محمد القبلاوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در دولت وفاق لیبی اقدام نظامیان تحت امر خلیفه حفتر را در افزایش گلوله باران مناطق مسکونی طرابلس محکوم کرد.

وزارت خارجه لیبی افزایش حملات به مناطق مسکونی در طرابلس را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد القبلاوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در دولت وفاق لیبی اقدام نظامیان تحت امر خلیفه حفتر را در افزایش گلوله باران مناطق مسکونی طرابلس محکوم کرد.

محمد القبلاوی با اشاره به بمباران مناطق مسکونی در شهرک بوسلیم در طرابلس از شورای امنیت سازمان ملل متحد و قدرت‌های بزرگ خواست با مسئولیت شناسی در حمایت از غیر نظامیان، در پی توقف حمله به طرابلس و آغاز تحقیق درباره تحولات اخیر بر آیند.

القبلاوی با اشاره به هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی در بوسلیم، گفت، وزارت امور خارجه این جنایت زشت را محکوم می‌کند، این جنایت هم به سلسله جنایات حفتر تبهکار از زمان آغاز هجوم به طرابلس تا به امروز، افزوده می‌شود. وزارت امور خارجه از شورای امنیت، قدرت‌های بزرگ، سازمان ملل متحد می‌خواهد به وظایفشان در متوقف ساختن این حملات و حمایت از غیر نظامیان و تحقیق فوری درباره مشارکت کشور‌های بیگانه در این حملات که مصداقی از جنایت جنگی است آگاه باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار