خداداد عزیزی گفت: فوتبال ما آنقدر ارزش ندارد که بخواهیم برایش حساسیت ایجاد کنیم.

خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در مورد حواشی اخیر حاکم بر فوتبال ایران کاری از دست کانون هواداران بر نمی‌آید و داوران درحین بازی و فدراسیون فوتبال باید برخورد کنند. داوران باید با بازیکنانی که فحاشی می‌کنند شدیدا برخورد کنند. علاوه بر داوران فدراسیون فوتبال نیز باید به صورت جدی با بازیکنان برخورد کند که دیگر شاهد این برخورد‌ها در فوتبال نباشیم. او همچنین در ادامه افزود:باشگاه فرهنگی ورزشی در فوتبال ما وجود ندارد و این تنها یک اسم است که بر روی باشگاه‌ها گذاشته اند.

عزیزی درباره اعتراض‌های بازیکنان در خصوص تاثیر روی تصمیم داوران نیز گفت: ممکن است این اعتراضات تاثیر گذار باشند، اما داوران ما تن به خواسته بازیکنان نمی‌دهند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه درخصوص عدم برخورد با عاملان اتفاقات اخیر نیز گفت: عدم برخورد مدیریتی با این قضایا باعث می‌شود که حاشیه‌ها و درگیری‌های داخل زمین به خارج از زمین هم انتقال پیدا می‌کند و برای همین کارشناسان و کسانی که فوتبالی هستند می‌گویند که باید با این مشکلات داخل از زمین بخورد شود تا این مشکلات به بیرون از زمین انتقال پیدا نکند.

وی ادامه داد: ایجاد حساسیت در فوتبال ما چیز قشنگی نیست، چون فوتبال ما آنقدر ارزش ندارد که بخواهیم برایش حساسیت ایجاد کنیم که ۲۴۵ نفر زخمی و ۱ کشته داشته باشیم و من اعتقاد دارم که فوتبال اینقدر ارزش ندارد. امیدوارم تماشاچیان و مردم عزیزی که به استادیوم می‌آیند درک کنند که فوتبال آنقدر مهم نیست که ما بخواهیم برایش کشته بدهیم.

انتهای پیام/

اظهارات عزیزی درباره حاشیه های موجود در فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار