با سرعت عمل ماموران انتظامی شهرستان چابهار سارق مسلح لحظاتی پس از سرقت شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق مسلح لحظاتی پس از سرقتسرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  شب گذشته یک فقره سرقت مسلحانه در محدوده خیابان بهشتی شهر چابهار به مرکز ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیم گشت پاسگاه "کچو" به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور تیم گشت در محل مردی جوان مراجعه و اعلام داشت لحظاتی پیش سه مرد موتورسوار با سر و صورت پوشیده جلوی او و برادرش را گرفته و با تهدید اسلحه قصد زورگیری موتورسیکلت آن‌ها را داشتند که با مقاومت برادرم با شلیک گلوله او را از ناحیه پا مجروح و از محل متواری شدند.

سرهنگ کیخامقدم اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی پس از ثبت اظهارات مالباخته هنگام گشت زنی در همان محدوده به راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت که با مشخصات یکی از سارقان اعلام شده تطابق داشت را مشاهده و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متواری متهم و دیگر جرائم احتمالی آنان عنوان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ و هرگونه انتقاد، پشنهاد و تقدیر و تشکر خود را کارکنان این مجموعه از طریق سامانه ۱۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارق مسلح 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار