تله فیلم محله لب آب با حضور بازیگران ملی شیرازی تازه‌ترین تولید سیمای مرکز فارس است که مراحل پایانی ضبط را طی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در تله فیلم «محله لب آب» با استفاده از یک ظرف زمانی خاص، یعنی لحظه تحویل سال، به منزله شاهینی از یک ترازو، به چالش موازنه دو کفه آن که یکی فرهنگ و آداب و رسوم سنتی ناب شهرشیراز و کفه دیگر آن یعنی الگوی معیشتی مدرن امروز شیراز است، با زبانی طنز و موشکافانه پرداخته می‌شود.

باغبان منش معاون سیمای فارس با اشاره به رویکرد بومی برنامه‌های صدا و سیما گفت: معرفی آداب، رسوم و فرهنگ مردم شیراز در دستور کار مدیریت صدا و سیمای فارس است و محوریت تله فیلم محله لب آب بستری است برای تحقق این مهم که مراحل پایانی ضبط خود را طی می‌کند.

محله لب آب شیراز در شبکه‌های سراسری

وی پیشینه فرهنگی شیراز را یادآور شد و گفت: علاوه بر امامزادگان واجب التعظیم مثل حرم‌های مطهر احمدبن موسی، حسین بن موسی و محمد بن موسی (ع) که رهبر معظم انقلاب شیراز را به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) خواندند زیبایی‌های فرهنگی و طبیعی فراوانی درشیراز چشم نوازی می‌کند.

محله لب آب گذرگاه تماشایی مزین به کوچه باغ‌های مصفا بود و به مسافرانی که از جنوب وارد شیراز می‌شدند چنان آرامشی می‌داد که خستگی هر سفر طولانی و مشقت باری را از یاد می‌بردند.

تهیه تله فیلم محله لب آب به همت سیمای مرکز فارس و به سفارش معاونت امور استان‌ها با هدف پخش از شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود.

محله لب آب شیراز در شبکه‌های سراسری

علیرضا باغبانمنش با اشاره به حضور فعال هنرمندان فارسی در سطح ملی گفت: در این کار همه هنرمندانی که جلو دوربین حاضر هستند فارسی و تعلق خاطر به شیراز دارند و تهیه کننده و کارگردان با تجربه این تله فیلم همه تلاش خود را به کار بسته و توجه به میل و رضایت مخاطب اولین اولویت کاریشان برای نشان دادن جذابیت‌های تماشایی شهر شیراز بوده است.

وی اظهار کرد: مدت زمان تله فیلم محله لب آب نود دقیقه است، کارگردان این کار سید اشرف طباطبایی و تهیه کنندگان این فیلم سیداشرف طباطبایی و مرتضی رضایی است.

انتهای پیام/چ

ساخت فیلم محله لب آب در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار