بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: واکنش به تصمیم داور در همه جای دنیا وجود دارد، اما اعتراضات هواداران در فوتبال ایران ناشی از فقر فرهنگی است.

صادقی: اعتراض به داور در همه جای دنیا وجود داردامیرحسین صادقی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ناهنجاری‌های حاکم بر اجتماع از جمله دلایلی است که در فرهنگ فوتبال تاثیر گذاشته است. اگر چه فرهنگ اجتماعی ما هم چندان بدون ایراد نیست. اعتراض جزئی از فوتبال است و بازیکنان هم چندان مقصر نیستند، زیرا در طول بازی ضربان قلب بالایی دارند و فشار روی آن‌ها زیاد است. اما اعتراضات هواداران ناشی از فقر فرهنگی است و فقر فرهنگی نیز ناشی از فشار‌های اقتصادی است.

صادقی در خصوص اعتراضات و فحاشی بازیکنان نسبت به داور گفت: بازیکنان جرات چنین کاری را نداند، زیرا با اخراج مستقیم از سوی داور مواجه می‌شوند و این بحث نمی‌تواند منطقی باشد. اعتراض به داور در همه جای دنیا وجود دارد. اما دلیل اعتراضات در فوتبال ایران وضعیت اقتصادی است که هواداران را تحت فشار می‌گذارد و آن‌ها مجبورند خودشان را در ورزشگاه‌ها تخلیه کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار