وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انتشار کاریکاتور جنجالی روزنامه نیویورک تایمز علیه نخست‌وزیر این رژیم و رئیس‌جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار داد.

انتقاد وزیر کابینه رژیم صهیونیستی به کاریکاتور جنجالی نیویورک تایمز نتانیاهوبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، گیلعاد اردن، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و از اعضای حزب لیکود، امروز یکشنبه انتشار کاریکاتور جنجالی روزنامه نیویورک تایمز از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و خواستار اخراج کسانی شد که در انتشار این کاریکاتور نقش داشتند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: انتشار کاریکاتور «ضد یهودی» از سوی روزنامه نیویورک تایمز شوک‌آور و یادآور پروپاگاندای نازی در زمان وقوع هولوکاست بود.

این وزیر صهیونیست از همه کسانی که در جهت مخالفت یهودی‌ستیزی تلاش می‌کنند خواست تا از روزنامه نیویورک تایمز بخواهند عذرخواهی و کسانی را که مسئول انتشار این کاریکاتور بوده اند، برکنار کند.

روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته یک کاریکاتور جنجالی درباره پیروی کورکورانه دونالد ترامپ از نتانیاهو منتشر کرد. نیویورک تایمز در این کاریکاتور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هماننده یک سگ و دونالد ترامپ را یک انسان نابینا به تصویر کشیده بود که در حالی که عینک بر چشم زده، قلاده نتانیاهو را در دست گرفته است. در پی هجمه لابی‌های صهیونیستی، این کاریکاتور از وبسایت این روزنامه حذف شد.

روزنامه نیویورک تایمز به صراحت برای انتشار چنین کاریکاتوری عذرخواهی نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار