رئیس کلانتری مشیریه از دستگیری یک قاچاقچی انسان خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ تبعه افغانستان که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری قاچاقچی ۴ تبعه افغانستانیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدامین موسوی پور رئیس کلانتری مشیریه اظهار کرد: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده جاده امام رضا متوجه یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ با ۵ سرنشین شدند که راننده خودرو سریعا با مشاهده گشت انتظامی کلانتری با سرعت بالایی از محل متواری شد. ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی متهمان را متوقف کردند. ۲ تن از سرنشینان خودرو بلافاصله پس از توقف خودرو، از خودرو پیاده و به کوه‌های اطراف متواری و از محل گریختند.

وی ادامه داد: راننده خودرو و ۲ تبعه افغانستان دستگیر شدند و در بازرسی تکمیلی از خودروی متهم ۲ تبعه دیگر نیز از صندوق عقب خودرو کشف شد. راننده خودرو در اظهارات خود به ماموران گفت: ۶ تبعه افغانستان که به طور غیرقانونی وارد کشور شده‌اند، از نقطه صفر مرزی به عنوان مسافر، سوار خودرواش کرده و پس از گذشت ۳ شبانه روز و طی مسیر‌های خاکی، به تهران آورده است و مبالغی نیز دریافت کرده است. با دستگیری راننده خودرو و ۴ تبعه افغانستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار