سرهنگ نجفی گفت: سارقان به ۱۰۰ فقره موبایل قاپی و فروش گوشی‌های مسروقه به مالخری در محدوده بازار مولوی، اعتراف کرد

انهدام باند سارقان حرفه‌ای موبایل قاپ و مالخر بزرگ گوشی‌های مسروقهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" معاون مبارزه با جرائم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در هفتم آبان ماه سال ۱۳۹۶ پرونده‌ای با عنوان موبایل قاپی از کلانتری ۱۱۷ جوادیه برای رسیدگی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ار جاع شد که مال باخته پس از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۲:۳۰ هفتم آبان ماه سال ۱۳۹۶ در خیابان فدائیان اسلام در حال صحبت با تلفن همراهم بودم که ناگهان گوشی تلفن همراهم توسط ۲ موتور سوار به سرقت رفت. ماموران موفق شدند یکی از سارقان را در مخفیگاهش دستگیر و سرانجام ۵ همدست وی را در قهوه خانه‌ای در محدوده شوش دستگیر کنند.

وی ادامه داد: سارقان به ۱۰۰ فقره موبایل قاپی و فروش گوشی‌های مسروقه به مالخری در محدوده بازار مولوی، اعتراف کرده اند. تا کنون کارآگاهان اداره هجدهم موفق به شناسایی بیش از ۱۴۰ نفر از مال باختگان شده اند. ماموران محل تردد مالخر را شناسایی و او را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعداد ۱۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه و همچنین مبلغ ۱۲ میلیون تومان از متهم کشف شده است.

مالخر به خرید ۲۰۰ فقره گوشی مسروقه به قیمت بسیار ناچیز اعتراف کرد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و دستگیری دیگر سارقان و مالخران گوشی‌های مسروقه در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد. همچنین سارقان گوشی قاپ نیز برای شناسایی دیگر شاکیان با قرار قانونی کماکان در اختیار این اداره قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار