تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران که در تورنمنت چهار جانبه چین تایپه به سر می‌برد امروز در آخرین بازی خود مقابل اندونزی تن به شکست داد.

تیم ملی فوتسال ایران مقابل اندونزی شکست خوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران که در تورنمنت چهار جانبه در چین تایپه به مصاف تیم اندونزی رفت و در پایان با نتیحه ۳ بر یک شکست خورد.

تیم ملی اندونزی با دفاعی منطقی از ابتدای بازی به دنبال ضد حملات بود و توانست از غفلت بازیکنان تیم ملی استفاده و به سه گل دست پیدا کند هر چند که آن‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری نیز وارد دروازه ایران کنند. نکته حائز اهمیت این است که فوتسال اندونزی، فرسنگ‌ها با فوتسال ایران فاصله دارد.

چیزی که از همه بیشتر به چشم می‌آمد هماهنگ نبودن ملی پوشان در دفاع و حمله بود. اکثر بازیکنان ایرانی تنها به مهارت‌های فردی خود متکی بودند و نه کار تیمی. هر چند در برخی از دقایق بازی شاهد ضربات کرنر با برنامه، اما ناقص از سوی تیم ملی بودیم، اما در نهایت هیچ کار تیمی مشخصی از تیم ملی مشاهده نشد. حمید شاندیزی حتی در اواخر بازی از تاکتیک پاور پلی نیز استفاده نکرد چرا که شاید نمی‌خواست نتیجه بازی از این بدتر شود.

نکته بسیار مهم این است که شاید این شکل بازی و عملکرد تیم ملی ضعیف‌ترین شکل بازی در طول سال‌های اخیر باشد و هر چند که بازی‌های تیم ملی فوتسال کشورمان در تبریز برگزار می‌شود، اما زنگ خطر برای این تیم به صدا درآمده است و اگر چاره‌ای اندیشیده نشود قطعا نتایج جبران ناپذیری به تیم ملی وارد خواهد شد.

شرکت در این تورنمنت برای آماده سازی و انجام چند مسابقه تدارکاتی برای تیم ملی بود، اما با توجه به این که بازی‌های مرحله نهایی در ایران برگزار می‌شود شاید حضور تیم‌های رقیب در ایران و انجام بازی تدارکاتی با آن‌ها در کشورمان مفید‌تر باشد چرا که در این تورنمنت سود اصلی را تیم‌های ژاپن و اندونزی از بازی مقابل ایران کردند. حالا دست ما برای آن‌ها رو شده است و شاید کار برای آن‌ها ساده‌تر از گذشته باشد.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران پیش از این دیدار موفق شده بود تیم‌های ژاپن و اردن را به ترتیب با نتایج ۶ بر یک و ۳ بر ۲ شکست دهد.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ آماده می‌کند که قرار است در تاریخ ۲۴ خرداد ماه به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار شود. ایران در این دوره از مسابقات در گروه اول با تیم‌های افغانستان و هنگ کنگ هم گروه است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار