شهردار آبادان از انجام و اتمام کار ایمن سازی گود زباله با توجه به افزایش حجم روان آبها در جاده امام علی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین حمید پور شهردار آبادان با اشاره به برگزاری نشست ستاد بحران شهرستان با حضور استاندار و مشخص شدن حجم روان آب‌هایی که از بالا دست در حال جاری شدن به سمت آبادان هستند، گفت: در این نشست چند گزینه برای جلوگیری از ورود آب‌ها به محدوده شهر مشخص شد که احداث سیل بند به ارتفاع ۱.۵ متر توسط قرارگاه کربلا و دیگر ارگان‌ها در جاده امام علی (ع) حدفاصل بزرگراه آبادان – ماهشهر و آبادان – اهواز یکی از مصوبات این جلسه بود که انجام شد.

وی افزود: با توجه به بالا آمدن سطح آب، گود زباله تهدید شده بود که شهرداری آبادان با تمام توان برای کنترل و حفظ آن وارد عمل شد و پس از شناسایی نقاط نفوذ پذیر با بهره گیری از تصاویر هوایی، اقدام به انسداد آنها کرد.

شهردار آبادان ادامه داد: به منظور انسداد نقاط نفوذ پذیر سیلاب به گود زباله ۵ دستگاه لودر و ۷ دستگاه به صورت ۲۴ ساعته کار کردند.

حمیدپور گفت: به رغم اینکه حدود ۱۰ سانتیمتر آب روی جاده امام علی (ع) را پوشانده اما تهدیدی برای شهر وجود ندارد.

وی افزود: گود زباله را ایمن سازی کردیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد ضمن اینکه از روز گذشته و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، زباله‌ها را به گود زباله خرمشهر انتقال می‌دهیم.

شهردار آبادان گفت: در حال حاضر هیچ تهدیدی متوجه آبادان نیست، در جاده امام علی (ع) سیل بندی به ارتفاع یک و نیم متر ایجاد شده و در بازدید هوایی نیز که روز گذشته داشتیم، سیل بندهای ایجاد شده و جاده‌ها به طور واضح قابل دیدن بود و این بدان معناست که آب به جاده نفوذ نکرده است.

حمیدپور افزود: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر تأثیر پذیری مسکن مهر از بابت سیلاب نداشتیم و شرایط در این بخش نیز آرام است.

وی گفت: تمامی مسئولان در یک ماه اخیر با تمام توان پای کار بودند و اجازه ورود سیلاب به آبادان را ندادند که از ایمن بابت از تمامی آنها قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ د

ایمن سازی گود زباله آبادان

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.