فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس کنگاور، سه محموله قاچاق در این شهرستان به ارزش سه میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال کشف شد.

سه محموله قاچاق با ارزش بیش از سه میلیارد ریال کشف شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار «منوچهر امان اللهی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رصد‌های اطلاعاتی انجام شده، ماموران انتظامی کنگاور، از ورود سه محموله قاچاق به شهرستان مطلع و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با برقراری تور ایست و بازرسی، نسبت به کنترل محور تردد این خودرو‌ها اقدام و به محض مشاهده با استفاده از شگرد‌های پلیسی متوقف کردند.

سردار امان اللهی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها که ۲ دستگاه خاور و یک دستگاه ایسوزو بود، تعداد ۵۰ حلقه لاستیک ماشین سنگین، ۱۴ بسته سلفون به وزن ۶۰۰ کیلوگرم، ۳۶ هزار و ۲۴۰ عدد باطری قلمی، حدود ۲۰ هزار عدد تیغ اصلاح و ۴۶۰ کیلوگرم تخم آفتاب گردان قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه  بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به سه میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به توقیف هر سه دستگاه خودرو، از دستگیری رانندگان آن‌ها و معرفی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان مقابله با پدیده قاچاق را جزو اولویت‌های پلیس کرمانشاه برشمرد.

انتهای  پیام/ز

 

بیش از سه میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.