فرماندار شهرستان دیواندره گفت: تحقق رونق تولید در گرو حمایت و کمک به فضای کسب و کار است و بهبود فضای کسب و کار با همدلی و همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملی می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جعفر توان صبح امروز در جمع نمایندگان و مدیران انجمن و تشکل‌های کارگری شهرستان دیواندره،گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال «رونق تولید» نامیده اند، کارگران می توانند مهمترین نقش را در شکوفایی و تحقق شعار سال داشته باشند.

وی تسهیل گری دستگاه‌های مربوطه در بهبود فضای کسب و کار را خواستار شد و گفت: تحقق رونق تولید در گرو حمایت و کمک به فضای کسب و کار است و بهبود فضای کسب و کار با همدلی و همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملی می‌شود.

وی کارگران را ارزشمندترین و سودمندترین قشر جامعه برشمرد و افزود: کارگران سرمایه انسانی تولید، نیروی محرکه و چرخ توسعه جامعه بوده که به دنبال کسب روزی حلال و شرافتمندانه هستند.

فرماندار شهرستان دیواندره در ادامه یادآور شد: خوشبختانه ما منابع انسانی ارزشمند زیادی داریم که باید از این منابع بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

توان با بیان اینکه همه ما باید قدردان کارگران باشیم، بیان کرد: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی است تا کارگران مشکلات و درخواست‌های خود را با مسئولان در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

کارگران مهمترین نقش را در شکوفایی و تحقق شعار رونق تولید دارند

 

 

برچسب ها: رونق تولید ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.