دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق خطاب به سفارت آمریکا در بغداد اعلام کرد مهمان حد و مرز و آدابی دارد که باید آن‌ها را رعایت کند، در غیر اینصورت نامطلوب است.

جنبش عصائب اهل الحق: سفارت آمریکا در بغداد به دنبال فتنه‌انگیزی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی المسله، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق خطاب به سفارت آمریکا در بغداد اعلام کرد مهمان حد و مرز و آدابی دارد که باید آن‌ها را رعایت کند در غیر اینصورت نامطلوب است.

قیس خزعلی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «اظهارات و مواضع مستقیم و آشکار سفارت آمریکا تلاش برای ایجاد فتنه و برهم زدن اوضاع داخلی و همچنین رفتار وقیحانه و استفاده از عراق برای دخالت در امور خصوصی همسایگانش و حتی تعدی به آن‌ها است. آن‌ها باید بدانند مهمان حد و مرز و آدابی دارد که باید رعایت کند در غیر این صورت نامطلوب است».

سفارت آمریکا در بغداد پنج شنبه گذشته ادعاهایی را درباره آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب مطرح کرد. بسیاری از مقامات عراقی این اظهارات را محکوم کردند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما همسایه هستیم درحد همسایگی کمک کنیم اما خود عراقیها باید همت کنند بایستند هرچند ممکنه تحریم بشن ولی باید یه کشور خود متکی بسازند
آخرین اخبار