گوینده پیشین خبر «ای‌بی‌سی‌ نیوز» سخنگوی کاخ سفید را به دروغگویی محض متهم کرد و او را مستحق دریافت «اسکار دروغگویی در تمام طول عمر» دانست.

گوینده خبر‌ای بی سی نیوز: سخنگوی کاخ سفید مستحق دریافت «اسکار دروغگویی در تمام طول عمر» استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، سم دونالدسون، گوینده پیشین خبر «ای‌بی‌سی نیوز» با اشاره به این موضوع که سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در تمامی نشست‌های خبری با خبرنگاران روراست نبوده و دروغ‌های بسیاری تحویل آن‌ها داده است او را مورد نکوهش و انتقاد قرار داد.

دونالدسون در گفتگو با سی‌ان‌ان گفت رکورد سندرز در ارائه اطلاعات نادرست او را برای دریافت «اسکار دروغگویی برای تمام طول عمرش» مستحق ساخته است. دونالدسون در ادامه افزود: «من او را نمی‌شناسم، اما کمی برایش متاسفم؛ زیرا این رئیس او (دونالد ترامپ) هست که این کار را می‌کند. او از رئیسش خط می‌گیرد».

گوینده پیشین خبر در ادامه سخنانش گفت: «به غیر از رون زیگلر که سخنگوی ریچارد نیکسون بود و به خاطر او دروغ می‌گفت من هرگز چیزی مانند این ندیده‌ام. زیگلر درباره یک چیز دروغ می‌گفت ...، اما سارا سندرز به راحتی درباره همه چیز دروغ می‌گوید».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار