نمایشگاه گروهی نقاشی در لاهیجان گشایش یافته است.

گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی در لاهیجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: دومین نمایشگاه گروهی نقاشی کاری از هنرجویان آموزشگاه هنر‌های تجسمی مه فام در نگارخانه استاد حسین محجوبی این اداره دایر شده است.

وی با بیان اینکه، این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد، افزود: در این نمایشگاه ٣٢ تابلوی نقاشی با تکنیک مداد رنگی، پاستیل، سیاه قلم، گواش در  ۲بخش و  ۲سبک مختلف سورئال و فتو رئال به نمایش درآمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: در بخش سورئال این نمایشگاه آثار محیا بهزاد و در بخش فتورئال آثار هنرجویان آموزشگاه مه فام به مدیریت محیا بهزاد به نمایش گذاشته شده است.

نگار نادری افزود: در این نمایشگاه گروهی نقاشی آثاری از فهیمه مهدی پور، الهام صادقی، مریم کاشی پور، فیروزه استوار، زهراقریشی، حسین ملک پور، علی ایمانی پارسا در بخش فتورئال در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: دوستداران هنر نقاشی صبح‌ها از ساعت ١٠ تا  ١٢ و عصر‌ها از ساعت ١٦ تا ١٩ می‌توانند از این نمایشگاه دیدن  کنند.

 

انتهای پیام / ق 

 

نمایشگاه گروهی نقاشی در لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.