مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از پرداخت بخشی از مطالبات معوق کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در پی تجمع اعتراضی و استعفای دسته جمعی کارکنان آموزش و پرورش دلفان به دلیل عدم دریافت مطالبات معوق خود، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از پرداخت بخشی از این مطالبات خبر داد.

 زینی‌وند مقدم گفت: با توجه به اینکه همکاران ما در شهرستان نورآباد دلفان یک ماه از مطالبات سال ۹۴، چهار ماه از مطالبات سال ۹۵، حق ماموریت و دو ماه اضافه کار سال ۹۷ و مطالبات یکماه سال ۹۸ خود را دریافت نکرده بودند، لذا به رئیس اداره آموزش و پرورش دلفان دستور داده شد تا بخشی از این مطالبات به حق پرداخت شود که ۲ ماه اضافه کار همکاران عزیز پرداخت شد.

در همین راستا، علی تیموری رئیس اداره آموزش و پرورش دلفان نیز تصریح کرد: متاسفانه علاوه بر مطالبات همکاران اداری ما، حق ماموریت سال ۹۷ این عزیزان پرداخت نشده که همین امر موجبات اعتراض را فراهم آورده بود که خوشبختانه با پرداخت ۲ ماه اضافه کار معوق، فعلا شرایط به حالت عادی بازگشته که امیدواریم در تعامل با اداره کل آموزش و پرورش استان، بخش اعظم مطالبات را پرداخت کنیم.

گفتنی است در پی عدم پرداخت بخشی از مطالبات، کارکنان اداره آموزش و پرورش دلفان دو روز گذشته با تجمع در این اداره، استعفای دسته جمعی خود را اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/ ر

بخشی از مطالبات معوق کارکنان آموزش و پرورش دلفان پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.