جشنواره جهانی فیلم فجر امشب از شبکه رادیویی تهران در برنامه «نقطه سر شب» با حضور منتقدین سینما نقد و بررسی می شود.

جشنواره جهانی فیلم فجر زیر ذره بین رادیو تهرانبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «نقطه سرشب» شب‌های یکشنبه در حوزه سینما با آیتمی با عنوان «سینما تهران» تهیه و پخش می‌شود، در این برنامه مهمانانی از سینما و تلویزیون دعوت می شوند و گفتگو پیرامون جدیدترین آثار و تحلیل و بررسی آن و بخش‌هایی از این برنامه است.

مراسم اختتامیه سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با شناخت برگزیدگان در بخش‌های مختلف عصر پنج شنبه ۵ اردیبهشت در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

این دوره از جشنواره با حاشیه‌ها و انتقاد‌های فراوانی روبرو شده است. تازه‌ترین اتفاق، نمایش فیلمی سیاه برای مهمانان خارجی بود و...که امشب «نقطه سرشب» سینما به نقد و بررسی سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اختصاص یافته است، امیرحسین مکاریانی منتقد سینما و کیوان کثیریان منتقد سینما و روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر از مهمانان برنامه سینما تهران از رادیو تهران خواهند بود.

اسماعیل باستانی تهیه کننده، وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس و منتقد این برنامه رادیویی از ساعت ۲۲ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه شما خوبان خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار