اوا جولی، نماینده مجلس فرانسه درمصاحبه با شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ انگلیسی گفت برخورد خشن پلیس فرانسه با تظاهرکنندگان ضد سرمایه‌داری نشان ضعف دولت فرانسه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اوا جولی، نماینده مجلس فرانسه درمصاحبه با شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ انگلیسی گفت برخورد خشن پلیس فرانسه با تظاهرکنندگان ضد سرمایه‌داری نشان ضعف دولت فرانسه است.

اوا جولی درباره نحوه برخورد خشن دولت فرانسه با تظاهر کنندگان و این که آیا وی معتقد است که دولت مکرون کنترل اوضاع را از دست داده است گفت به نظرم این نشانه ضعف دولت مکرون است. آن‌ها به پلیس دستور می‌دهند که از سلاح‌های فلش بال ضد تظاهر کنندگان استفاده کنند.

وی افزود: «تاکنون بیش از ۲۵ نفر چشمان خود را از دست داده اند. آن‌ها به خاطر اینکه تظاهرات کرده اند نابینا شده اند. این غیرقابل پذیرش است. من پیش از این هم این موضوع را به شدت محکوم کرده ام.»

نماینده مجلس فرانسه گفت: «من از اینکه می‌بینیم سازمان ملل نگرانی خود را درباره نحوه برخورد پلیس فرانسه با تظاهرات کنندگان نشان داده است خوشحالم. به نظرم ما همچنین از نبود تجربه رنج می‌بریم. وزیر کشور از اینکه دیگران وی را فردی ضعیف توصیف کنند واهمه دارد. وی بیش از اندازه تندرو است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار