دروازه بان تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: وقت بازی را تلف نکردم اما می خواستم بازیکنانمان نفس بگیرند.

فراهانی: وقت بازی را تلف نکردم/ برای رسیدن خودمان به سهمیه آسیا استقلال را شکست دادیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد فراهانی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پدیده مشهد مقابل استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر توانستیم با کسب نتیجه ای خوب خودمان را به تیم های دیگری که در جدول بالای سرمان هستند نزدیک تر کنیم. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا سهمیه آسیا را برای مردم مشهد کسب کنیم.

او درباره اعتراض هواداران استقلال به اتلاف وقتش گفت: مصدومیتم جدی بود چراکه بازیکنان استقلال با آرنج به من ضربه می زدند اما شرایط فوتبال همین است چراکه ما جلو بودیم و تیممان باید نفس می گرفت. مشکل خاصی نبود و اگر حریف هم در چنین شرایطی بود همین اتفاق می افتاد‌.

او درباره لزوم حمایت هواداران پدیده در بازی با سپاهان گفت: آنها یار دوازدهم پدیده هستند و حضورشان در ورزشگاه برای کسب سهمیه آسیا به ما کمک می کند.

دروازه بان پدیده درباره دور شدن استقلال از قهرمانی با این نتیجه و کمک بازیکنان پدیده به پرسپولیس اظهار داشت: ما برای تیم خودمان بازی می کنیم‌ و تلاش می کنیم در کورس باشیم و سهمیه بگیریم‌. انشالله بتوانیم این سهمیه را برای مردم مشهد و تیممان بگیریم.


بیشتر بخوانید:

پدیده شهر خودرو ۱ - استقلال تهران صفر/ فرصت سوزی شفر و آبی‌ها در هفته ناکامی مدعیان

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پدیده - استقلال


انتهای پیام/

اظهارات میلاد فراهانی پس از بازی پدیده و استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار