رئیس کلانتری شهرک گلستان از دستگیری سارق حرفه ای خودرو و کشف اموال سرقتی از خودروی وی خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای خودرو پس ار فرار از دست پلیسبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اکبر مرادی رئیس کلانتری شهرک گلستان اظهار کرد: ساعت پنج صبح جاری، ماموران گشت عملیات کلانتری هنگام گشت زنی در سطح کلانتری به رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و در بررسی اولیه، متوجه سرقتی بودن آن می شوند.

وی گفت: راننده خودرو که گشت انتظامی کلانتری را در نزدیکی خود می بیند از محل متواری و تعقیب و گریز ماموران کلانتری آغاز می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده خودرو که توجهی به فرمان های پلیس نمی کرد ، فرار وی تا ۴۰ کیلومتر پس از تهران به سمت کرج ادامه و در نهایت ماموران موفق به توقیف خودرو و دستگیری سارق می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتفال داده می شود، ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم تعدادی تجهیزات دفاعی و گوشی همراه مسروقه کشف و متهم به سرقتی بودن اموال کشف شده اعتراف می کند.

وی با بیان اینکه متهم از جمله سارقان حرفه ای و سابقه دار است، خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی، متهم به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار