پهپاد‌های پیشرفته سپاه به صورت شبانه روزی به رصد دقیق تروریست‌های آمریکایی حاضر در خلیج فارس می‌پردازند.

جدیدترین فیلم از رصد دقیق ناوگروه تروریست‌های آمریکاییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دلیرمردان سپاه پاسداران با هدایت و کنترل 24 ساعته پهپادهای پیشرفته ایرانی فعالیت‌های تروریست‌های آمریکایی حاضر در خلیج فارس را زیر نظر دارند.

دانشمندان توانای ایرانی با طراحی و ساخت پهپادهای فوق پیشرفته تروریست‌ها آمریکایی و تجهیزات نظامی آن‌ها را با جزییات دقیق تحت بررسی دارند. پهپادهای سپاه قادر به تصویربرداری با کیفیت HD هستند و ضمن پرواز در ارتفاع مناسب و بی خطر برای خود به تصویر برداری دقیق می‌پردازند و تمامی جزییات و اطلاعات تجهیزات دشمن فعال در خلیج فارس را ضبط می‌کنند.

سیاست مردان آمریکایی و تروریست‌های فعال آن‌ها در خلیج فارس با افکاری واهی همواره در صدد افزایش فشار بر ملت شریف ایران هستند و  در آخرین اقدام نسنجیده و کور کورانه خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یک گروه تروریستی نام گذاری کردند، حال آنکه دلیرمردان سپاه با یاری ملت هرگز در برابر دشمن قد خم نکرده بلکه با اعمال چنین فشارهایی هر لحظه بر تصمیم خود بر مبارزه همه جانبه با دشمن راسخ‌تر از گذشته می‌شود.

در ادامه جدیدترین فیلم گرفته شده از ناوگروه تروریست‌های آمریکایی در خلیج فارس را با کیفیت HD مشاه می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نزدیک شدن قایق‌های تندرو ایران به ناو هواپیمابر آمریکایی +فیلم


انتهای پیام/

آخرین فیلم پهپادهای ایرانی از تروریست‌های آمریکایی در خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار