مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان

رضوی گفت: کاربردی سازی پژوهش‌ها و بهره‌برداری از تجربیات کمیته امداد برای دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان از اولویت های کمیته امداد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدجواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان  در دیدار خود با رئیس دانشگاه آزاد سمنان ضمن انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و دانشگاه آزاد سمنان گفت: ایجاد تعامل و هم افزایی برای حمایت از محرومان و خودکفایی مددجویان کمیته امداد هدف اصلی این تفاهم نامه است.

وی افزود: اجرایی کردن نقشه جامع علمی کشور و تعامل بیشتر میان بخش‌های تخصصی و بهره گیری از ظرفیت موجود در فناوری‌های جدید در راستای توانمند سازی مددجویان و نیازمندان محور اصلی این تفاهم‌نامه محسوب می‌شود.

رضوی کاربردی سازی پژوهش‌ها و بهره‌برداری از تجربیات کمیته امداد برای دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان را از دیگر بخش‌های تفاهم نامه خواند و گفت: در این تفاهم نامه تجمیع و هم‌افزایی ظرفیت نخبگان دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان نیز در تدوین راهبردهای همکاری و هم افزایی بین نهادی برای تقویت و بهبود زندگی نیازمندان دیده شده است.

انتهای پیام / گ

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و دانشگاه آزاد سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.