رندر جدید گوشی Honor 20 Pro در رنگ سفید منتشر شد +عکس

به تازگی دومین تصویر از رندر گوشی Honor 20 Pro با رنگ سفید در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از این دستگاه به ما می‌دهد.

رندر گوشی Honor 20 Pro در رنگ سفید منتشر شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته یک رندر از گوشی جدید آنر با نام Honor 20 Pro در فضای مجازی منتشر شد که مشخصات ظاهری آن را فاش می‌کرد. در این رندر پشت این گوشی که میزبان یک دوربین چهارگانه است به وضوح مشخص است. امروز تصویر دیگری از گوشی Honor 20 Pro در فضای مجازی منتشر شده است که رنگ دیگری از آن را به ما نشان می‌دهد.

این گوشی در تصویری که به تازگی منتشر شده با رنگ سفید حضور دارد البته همان طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید یک لایه رنگ صورتی نیز بر روی آن قرار گرفته است. در این رندر نیز طراحی دوربین چهارگانه آن که به صورت عمودی در قسمت چپ گوشی قرار دارد. در ادامه دومین تصویر منتشر شده از Honor 20 Pro را مشاهده می‌کنید:

رندر گوشی Honor 20 Pro در رنگ سفید منتشر شد +عکس

گفته می‌شود دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور IMX600 سونی است. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که دوربین استفاده شده در این دستگاه دارای یک لنز مدل پریسکوپ به همراه یک لنز تله فوتو است که به آن‌چه ما در Huawei P30 Pro دیده‌ایم شباهت دارد. در ضمن طراحی دوربین چهارگانه این دستگاه شامل یک سنسور سه‌بعدی ToF است. انتظار می‌رود چهارمی نیز یک لنز اولترا واید باشد که برای عکس برداری‌های حرفه‌ای بیشتر به کار بیاید.

سری گوشی Honor 20 در تاریخ ۲۰ می در لندن رونمایی خواهد شد اما مطمئنا تا آن روز اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد و ما اطلاعات بیشتری در دست خواهیم داشت. احتمال دارد اطلاعات بیشتری درباره مشخصات داخلی این گوشی از جمله پردازنده و میزان حافظه داخلی منتشر شود. بهترین راه برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تحلیل شایعاتی است که تا چند وقت دیگر در فضای مجازی منتشر می‌شوند.


بیشتر بخوانید: بعد از هوآوی و سامسونگ، اپل نیز پرچمداران خود را به شارژ معکوس مجهز می‌کند


انتهای پیام/

منتشر شدن تصویر رندر جدید گوشی Honor 20 Pro

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار