مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، ملاک ارزیابی مدیران میراث فرهنگی شهرستان‌ها را اشتغالزایی و توسعه فضای کسب و کار عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : موضوع مهم اشتغال و اشتغالزایی از مباحث جدی در کشور به شمار می‌رود و از جمله مطالباتی است که بایستی از هر شیوه و تعامل سازنده‌ای برای رفع این مشکل کوشید.

وی با تاکید بر اینکه روئسای شهرستان‌ها تعامل بیشتری با کارگروه اشتغال شهرستان‌ها و رسانه‌ها داشته باشند، گفت : سه شهرستان نخستی که عملکرد بالایی از نظر اشتغال زایی داشته باشند مورد تقدیر و شهرستان‌های ضعیف توبیخ خواهند شد.

قادری افزود: باید تعامل با رسانه‌ها و مطبوعات محلی و ارائه چهره واقعی و مطلوب از عملکرد میراث فرهنگی را در دستور کار قرار دهید که هر دستاورد و موفقیتی که به دست می‌آید، به طور قطع حاصل تعامل و اطلاع رسانی مطلوب است.

مدیر میراث فرهنگی استان کرمانشاه اجرای دقیق قوانین و ضوابط مربوطه برای پرداخت تسهیلات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید با نظارت‌های مستمر و دقیق از به انحراف کشیدن تسهیلات اشتغال زا جلوگیری شود .

 

 

انتهای پیام/د

موضوع مهم اشتغال و اشتغالزایی از مباحث جدی در کشور به شمار می‌رود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.