حواشی مسابقه قبل از سوت آغاز بازی بر روی سکو‌ها شروع شد و هواداران با سنگ و صندلی شکسته از خجالت یکدیگر درآمدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حواشی و اتفاقات جنجالی دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از روی سکو‌ها و همچنین کنار زمین به میکسدزون ورزشگاه آزادی کشیده شد تا بازیکنان و همچنین اعضای مدیریتی و فنی هر دو تیم علیه یکدیگر موضع‌گیری تندی را انجام دهند. حواشی مسابقه قبل از سوت آغاز بازی بر روی سکو‌ها شروع شد و هواداران با سنگ و صندلی شکسته از خجالت یکدیگر درآمدند. مسئله‌ای که باعث شد جایگاه هواداران سپاهان محدودتر از قبل باشد و فاصله زیادی بین آن‌ها و پرسپولیسی‌ها ایجاد شود.

اتفاقات تلخ در این مسابقه به قدری زیاد بود که طبق آمار رسمی حدود ۲۴۵ مصدوم و همچنین یک کشته برجا مانده است. علاوه بر این باید درگیری بازیکنان در زمین و بازی فیزیکی هر دو طرف را عامل ایجاد مسائل مختلف بدانیم. پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در خصوص امداد رسانی نیرو‌های اورژانس به مصدومان بازی سپاهان-پرسپولیس گفت: در این بازی ۲۴۵ نفر مصدوم شدند که ۴۴ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی انتقال یافته و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

حاشیه دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ از درگیری لفظی نیمکت‌نشینان دو تیم تا عصبانیت برانکو

صابریان تصریح کرد: متاسفانه جوان سی ساله نیز به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده است.

رئیس اورژانس تهران اظهار داشت: آمبولانس و اتوبوس‌آمبولانس‌های اورژانس از قبل بازی در محل بازی اسقرار یافته بودند، اما بعد از اتمام مسابقه سیاوش یزدانی، مدافع فیکس سپاهان در این مسابقه با قرار گرفتن مقابل خبرنگاران در اظهار نظری جنجالی اعلام کرد پرسپولیسی‌ها برای بازی حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی به اصفهان و ورزشگاه نقش جهان مراجعه نکنند که در این غیر این صورت با حضورشان به نوعی خون به پا شده و جنگ واقعی با هواداران سپاهان ایجاد می‌شود.

مدافع سپاهان در خصوص رفتار هواداران این تیم در این دیدار گفت:هواداران ما را با سنگ زدند، هواداران پرسپولیس را به بالای سر هواداران سپاهان منتقل کردند از طرفداران پرسپولیس می‌خواهم به اصفهان نیایند، چون در این صورت امنیت‌شان با خدا است و به آن‌ها تذکر می‌دهم که نیایند، چون خون به پا می‌شود. من همیشه به هواداران‌مان گفته‌ام که مراعات کنند، اما با این اوضاع فکر نمی‌کنم که این اتفاق در اصفهان بیافتد.
صحبتی به دور از واقعیت که مطرح شدنش از سوی یک بازیکن غیر حرفه‌ای به نظر می‌رسد. به خصوص در فضای هواداری حال حاضر که یک سخن کوچک بر روی طرفداران تاثیر گذاشته و باعث عکس العمل آن‌ها خواهد شد.

حالا خبر می‌رسد که این صحبت یزدانی به دور از توجه باشگاه پرسپولیس نبوده و آن‌ها واکنش تندی نسبت به مدافع سپاهان اتخاذ کرده اند. با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس واحد حقوقی سرخپوشان قصد دارد سخنان یزدانی را که اکثر رسانه‌ها ضبط کرده و آن را مستند دارند از طریق فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و هم چنین قوه قضاییه پیگیری کرده و به این ترتیب شکایتی علیه این بازیکن جوان مطرح کنند.

متن پیام باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:
با توجه به مصاحبه و اظهارات تحریک آمیز و تهدید آمیز سیاوش یزدانی بازیکن تیم سپاهان بر علیه هواداران باشگاه پرسپولیس واحد حقوقی باشگاه با جدیت از وی در مراجع قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طرح شکایت خواهد کرد.

منبع:خبرگزاری آریا

انتهای پیام/

نگاهی به حواشی ديدار پرسپوليس و سپاهان؛ هياهو برای هيچ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.