مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تاکنون ۲۷۰ میلیون تومان کالا و پول نقد با کمک هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد به مناطق سیل زده ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بااعلام این خبر گفت: محموله کمک‌های جامعه ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل و سازمان‌های مردم نهاد به مناطق سیل زده گلستان و لرستان که مجموعا به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان بوده، ارسال و در اختیار سیل زدگان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید در شرایط سخت همگان در صحنه باشند افزود:محموله ارسالی شامل موادغذایی و بهداشتی، پوشاک و گرمایشی است که کمک‌های مردمی و جامعه ورزشی استان به ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی ورزشکاران مناطق سیل زده تحویل داده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود:در راستای حمایت از سیل‌زدگان کشور اداره کل و ورزش و جوانان استان اردبیل با تامین بخشی از نیاز‌های اساسی سیل زدگان تلاش شد تا همراه و یاری رسان مردم سیل‌زده کشورمان باشیم.

آقاخانی گفت: کمک‌های غیر نقدی جامعه ورزشی استان اردبیل شامل ظروف یک بار مصرف، لوازم بهداشتی، آب معدنی، پتو، کفش و چکمه، برنج، روغن و ... بوده است.

وی مشارکت جوانان استان را دراین امر چشمگیر عنوان کرد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد همیشه نشان دادند که در کنار تلاش برای پیشرفت کشورشان همیشه در کنار هموطنان خود هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ح

جمع‌آوری کمک‌های مردمی ورزشکاران اردبیلی به مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.