بازیکن تیم فوتسال غیرت قزاقستان گفت:مقابل تیم بارسلونا بازیکن قزاقستان نبودم بلکه نماینده ایران بودم.

طیبی: مقابل بارسلونا من نماینده ایران بودمحسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و تیم غیرت قزاقستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط بازی روز گذشته مقابل بارسلونا که منجر به پیروزی نماینده قزاقستان شد گفت: خدا رو شکر که بردیم و توانستیم به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم. بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود. بارسلونا یکی از تیم‌های قدرتمند جهان است و در هر تورنمنت و مسابقه‌ای که شرکت می‌کند جزء مدعیان است.

بازیکن تیم فوتسال غیرت قزاقستان درباره وضعیت مصدومیت دستش گفت: دست من از ۲ ناحیه شکسته است و این آسیب دیدگی من از ۲ هفته پیش همراهم بود. با تلاش پزشکان و کادرفنی تیم خدا رو شکر توانستم به بازی با بارسلونا برسم. دکتر تیم اجازه بازی را به من نداد، چون با کوچکترین آسیب دیدگی ممکن بود دستم من شرایط بدتری پیدا کند. باز هم خدا رو شکر که توانستم با آتل بازی کنم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: روی آتل را پوشانده بودم و داوران زیاد روی آن حساس نبودند. در چند صحنه با دست روی زمین آمدم که خیلی شرایطم را سخت کرد.

طیبی درباره بازی فینال با تیم اسپورتینگ پرتغال تصریح کرد: اسپورتینگ پرتغال تیم بسیار خوبی است آن‌ها توانستند اینتر را که قهرمان دوره قبل مسابقات بود را شکست دهند و به فینال برسند. امیدوارم بتوانم در بازی فینال هم حضور داشته باشم، زیرا شرایط دست من طوری است که باید بعد از مسابقه فینال دستم را گچ بگیرم.

بازیکن تیم غیرت قزاقستان افزود: من در بازی با بارسلونا حسین طیبی نبودم، بلکه نماینده ایران بودم که توانستم در مقابل تیم پر قدرت بارسلونا به میدان بروم. امیدوارم که در مسابقه فینال هم موفق باشیم و بتوانیم قهرمان این دوره از مسابقات شویم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونر‌های فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار