کشاورزی سوسنگردی که تنها ۱ هکتار از ۱۰ هکتار کشت امسال خود از سیل در امان مانده بود، با تلاش روحانیون جهادی تیپ امام صادق(ع)، موفق شد محصول باقی مانده خود را برداشت کند.

روحانیون جهادگر مزارع گندم کشاورزان سوسنگرد را درو کردند +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طلاب و روحانیون جهادگر گروه جهادی نور کریمه از گردان ۱۰۲ حضرت معصومه(س) تیپ امام صادق(ع)، با تلاش خستگی‌ناپذیر خود توانستند نزدیک به ۴ هکتار از مزارع گندم را در طول ۳ روز، از زمین‌های زیر آب رفته  به صورت دستی درو کردند.


بیشتر بخوانید: صحنه‌ای بی‌نظیر از یک جانباز در مناطق سیل‌زده +عکس


همزمان با فروکش سیلاب، گروه‌های جهادی در تلاش هستند با آماده‌سازی مقدمات بازگشت مردم سیل‌زده از سکونت‌گاه‌های موقت به منازل مسکونی، روحیه نشاط و امید در مردم خسارت‌دیده از سیل را بالا ببرند. 

گفتنی است؛ روحانیون نیز همچون سایر گروه‌های جهادی در آغازین روزها پس از سیل شدید روزهای اولیه سال نو، به مناطق سیل‌زده در استان‌های مختلف رفتند و پا به پای سایر گروه‌ها به سیل‌زدگان کمک کردند تا باری از خسارت وارد شده بر آنان برداردند.

گردان ۱۰۲ حضرت معصومه(س)، با تقسیم نیروی انسانی خود به ۴ گروه در شهرستان سوسنگرد و روستاهای اطراف آن، خدمات متنوعی را برای یاری‌ رساندن به  سیل‌زدگان ارائه می‌دهد. در ادامه تصاویری از تلاش این گروه برای درو کردن مزارع گندم کشاورزان را می‌توانید ببینید.

روحانیون جهادگر مزارع گندم کشاورزان سوسنگرد را درو کردند +عکس

روحانیون جهادگر مزارع گندم کشاورزان سوسنگرد را درو کردند +عکس

روحانیون جهادگر مزارع گندم کشاورزان سوسنگرد را درو کردند +عکسروحانیون جهادگر مزارع گندم کشاورزان سوسنگرد را درو کردند +عکس

روحانیون جهادگر مزارع گندم کشاورزان سوسنگرد را درو کردند +عکس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار