به مناسبت هفته کارگر سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان به اتفاق هیئت همراه با هیئت مدیره و کارگران شهرک صنعتی تخصصی روی زنجان دیدار و بر ضرورت تولید اشتغال در جامعه تاکید کرد.

دیدار فرمانده انتظامی استان زنجان با هیئت مدیره شهرک صنعتی رویبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار رحیم جهانبخش  در این دیدار با تاکید بر حمایت از کارگران ایرانی بیان داشت: تعامل، وحدت، هم پوشانی و همکاری بین سازمان‌ها موجب شکست دشمن در جنگ اقتصادی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کسانی که در زمینه تولید کشور خدمت می‌کنند رزمنده اقتصادی هستند افزود: مشارکت در حوزه امنیت و تولید برای راحتی مردم است.

سردار جهانبخش با تقدیر از هیئت مدیره و کارگران شهرک صنعتی روی زنجان در زمینه تولید اشتغال در استان بیان داشت: تولید اشتغال در جامعه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود که این در زمینه ارتقاء احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اتکاء به تولید داخلی تصریح کرد: اگر چنانچه تاکید مقام معظم رهبری در بحث رونق تولید و توجه به ظرفیت‌های داخلی و بومی در مبارزه با تحریم‌ها از سوی مسئولان به جد عملی شود، شاهد شکوفایی استعداد ایرانی و ندامت غربی‌ها خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان کارگران را انسان‌هایی والا دانست که با اراده پولادین و روحیه تلاشگرانه خود در جبهه مقابله با توطئه شوم تحریم اقتصادی، بخش تولید را سامان می‌دهند و نقشه‌های شیطانی دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

در ادامه اعضای هیئت مدیره و کارگران شهرک صنعتی روی زنجان با تقدیر از تعاملات و همکای‌های صورت گرفته پلیس در خصوص تامین نظم و امنیت مراسمات استان زنجان بر گسترش تعاملات و همکاری‌ها تاکید کردند.

شایان ذکر است تعدادی از کارگران شهرک صنعتی روی زنجان با تقدیر از اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه بر مبارزه جدی پلیس با قاچاق تاکید کردند.

گفتنی است سردار جهانبخش به اتفاق هیئت همراه از بخش‌های مختلف شهرک صنعتی روی زنجان از جمله سالن آماده سازی خاک، محلول سازی، الکترولیز، ریخته گری و اتاق برق و کارگران این قسمت‌ها دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ر

دیدار فرمانده انتظامی استان زنجان از بخش‌های مختلف شهرک صنعتی روی زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.