سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: ما انتظار داشتیم فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی همکاری بیشتری با شهرداری ورامین داشته باشند.

مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بازیکنان شهرداری ورامین برای قهرمانی در آسیا زحمات زیادی کشیدند، اما اگر آن‌ها نمی‌توانستند به این جایگاه برسند چه کسی پاسخگو بود؟

کارخانه: شهرداری ورامین بی نقص و کم حاشیه بود/ قهرمان آسیا نمی‌شدیم چه کسی پاسخگو بود؟

او تصریح کرد: شهرداری ورامین به غیر از پوریا فیاضی سایر بازیکنان ملی پوشش را در چین تایپه به همراه نداشت. رونق والیبال دست باشگاه‌ها است. با این کار باشگاه‌ها بی انگیزه می‌شوند. من انتظار همکاری از جانب کولاکوویچ داشتم. سرمربی شهرداری ورامین یک سال تمام در لیگ زحمت کشیده است تا بتواند برای اولین بار به مسابقات باشگاه‌های آسیا برود.

بازیکنان یک سال تمام در تیمشان زحمت می‌کشند

کارخانه افزود: یک بازیکن یک سال تمام در تیمش زحمت می‌کشد و مالک باشگاه هزینه‌های زیادی برای موفقیت تیمش می‌کند، اما دست آخر سرمربی تیم ملی همکاری درستی با این باشگاه نمی‌کند. در اینجا رئیس فدراسیون والیبال باید ورود می‌کرد، باید اجازه می‌دادند تا شهرداری ورامین بازیکنان ملی پوش خود را همراه داشته باشد. ورامین قهرمان آسیا شد اما اگر می‌باخت چه کسی جوابگو بود؟ چرا تیم ما باید بدون بازیکنان اصلی و با ریسک زیاد به آسیا رفت؟

کارخانه: شهرداری ورامین بی نقص و کم حاشیه بود/ قهرمان آسیا نمی‌شدیم چه کسی پاسخگو بود؟

محمدی راد خودش را نباخت

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه گفت: تیم شهرداری ورامین در بازی فینال ۲ بر یک عقب بود، اما در نهایت به بازی بازگشت و سه بر ۲ پیروز میدان شد. عامل اصلی این پیروزی در درجه اول رحمان محمدی راد بود که خودش را نباخت و در آن بازی تیمش را رها نکرد. مربیگری درست مثل یک غریق در حال غرق شدن است. یک مربی موفق حرکت می‌کند و از حرکت نمی‌ایستد و در آخر تیمش را به سمت جلو حرکت می‌دهد. محمدی راد دقیق در مسابقات آسیایی این گونه بود.

بازیکنان برای قهرمانی جنگیدند

او تصریح کرد: فردیت در بازی ورامین معنا نداشت و همه بازیکنان در مجموع عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند. نوسان کمی در بازی بازیکنان ما دیده می‌شد و خطاهایشان کمتر شده بود. والیبالیست‌های ما باری به هر جهت بازی نمی‌کردند و برای این مسابقات تا لحظه آخر زحمت کشیدند و جنگیدند.

فیاضی اگر زودتر می‌رفت شرایطش فرق می‌کرد

کارخانه در پایان اظهار داشت: پوریا فیاضی از اول این مسابقات با تیم نبود و دیرتر به تیم ملحق شد، اگر زودتر به چین تایپه می‌رفت شرایطش فرق می‌کرد و اسمش در بهترین‌های آسیا قرار می‌گرفت.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی ورامینی ها در جام باشگاه های آسیا

صعود شهرداری ورامین به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا

سومین برد متوالی شهرداری ورامین در جام باشگاه‌های آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار