مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از اجرای ویژه برنامه‌هایی را برای توسعه رونق تولید خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، گفت: با توجه به شعار امسال این اداره کل ویژه برنامه‌هایی را برای توسعه رونق تولید دراستان اجرا می‌کند.

وی افزود:بخش زیادی از موقوفات اراضی کشاورزی و باغی است و با توجه به ترسالی امسال، کارگروه کشاورزی با جدیت بیشتری مصوباتی در این حوزه برای تامین علوفه در اراضی کشاورزی خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: از طریق سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تکلیف شده که از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم که در همین راستا نیز تفاهم‌نامه‌هایی را با این شرکت‌ها برای اشتغال‌زایی و رونق تولید خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی افزود: سال گذشته با استفاده از ظرفیت موقوفات در موقوفه مرحوم محمدعلی ناصری در بندرعباس برای آموزش هنر‌های دستی اقدام شد که این روند امسال هم برای رونق تولید تداوم دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از جامعه بانوان هستند که با تغییر سبک‌های زندگی، در تولید نقش چندانی ندارند که این روند بایستی تغییر کند و بانوان در منزل بتوانند در تولید و اقتصاد جامعه و خانواده نقش‌آفرینی کنند.
انتهای پیام/ر


تحقق شعار امسال با کاربردی کردن موقوفات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.