وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای درباره احتمال وقوع حملات تروریستی بیشتر در سریلانکا هشدار داده و از شهروندان آمریکایی خواست به دلیل تداوم خطر حملات از سفر خود به این کشور خودداری کنند.

آمریکا درباره احتمال وقوع حملات تروریستی بیشتر در سریلانکا هشدار دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای درباره احتمال وقوع حملات تروریستی بیشتر در سریلانکا هشدار داده و از شهروندان آمریکایی که قصد سفر به این کشور را داشتند، خواست به دلیل تداوم خطر حملات تروریستی از سفر خود خودداری کنند.

وزارت خارجه ایالات متحده به تمام کارکنان سفارتخانه و مکان‌های دیپلماتیک آمریکا در سریلانکا دستور داد هرچه سریعتر تمام فرزندان کودک و خردسال خود را از این کشور خارج کنند. واشنگتن همچنین از دیپلمات‌هایی که حضورشان در سریلانکا ضروری نیست خواست که به همراه خانواده‌های خود این کشور را ترک کنند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه تروریست‌ها احتمالا بدون هیچ هشداری به مکان‌های گردشگری، هتل‌ها، ساختمان‌های دولتی و دیگر مراکز تجمع مردم حمله می‌کنند، آمده است: «گروه‌های تروریستی در حال برنامه‌ریزی حملات بیشتری در سریلانکا هستند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار