کاپیتان تیم پرسپولیس تهران گفت: همه چیز به ضرر پرسپولیس است و کسانی هستند که فقط می‌خواهند به تیم ما ضربه بزنند اما ما به تلاشمان برای قهرمانی ادامه می دهیم.

سید جلال حسینی: در کنار هواداران تلاش می‌کنیم قهرمان شویم/ کسانی هستند که قصد ضربه زدن به پرسپولیس را دارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل سپاهان در چارچوب رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: باید از هواداران تیم تشکر کنم، شرمنده آن‌ها شدیم. همه طرفداران می‌دانند که چه قدر دشمن داریم بچه ها در این بازی بسیار تلاش کردند اما نتوانستیم پیروز شویم.

وی در مورد حواشی بازی مقابل سپاهان و عملکرد طرفداران تیم رقیب گفت: این اتفاقات همیشه می‌افتد. همه چیز به ضرر پرسپولیس است و کسانی هستند که فقط می‌خواهند به تیم ما ضربه بزنند. من چند ماهه بر این اتفاق تاکید دارم اما تصمیمی است که چند وقتی است برخی افراد گرفته اند تا این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: در کنار هواداران تلاش می‌کنیم قهرمان شویم، اما همه چیز سخت شده است. رای های کمیته اخلاق را پیگیری کنید و با رای هایی که برای پرسپولیس می‌گیرند مقایسه کنید.

سید جلال درباره خطایی که روی علی قربانی انجام داد، بیان کرد: شما فقط آن صحنه را می بینید اما چرا خطایی که روی سیامک نعمتی انجام شد را نمی گویید.

او درباره دیدار آتی سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی و احتمال تداوم آن درگیری ها در آن بازی گفت: مشکل تراشی سازمان لیگ و افرادی که برایمان مشکل درست می کنند مهم نیست و با تمام قدرت کارمان را انجام می دهیم. جز هوادارانمان هم کسی را نداریم. خدا را شکر کاری کرده ایم که همه با هم رفیق شده اند و همه کار گروهی انجام می دهند تا به پرسپولیس لطمه بزنند. هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند و نمی توانیم از آنها تشکر کنیم بلکه تنها باید تلاش کنیم. هواداران به ما لطف دارند اما بدانند تنها هستیم

حسینی افزود: بازی ها خیلی فشرده است و امیدوارم مصدوم نشویم و با تمام توان در دیدار سه خرداد بازی کنیم.

حسینی درباره برگزاری این بازی در ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه شب و خسته شدن هوادارانی که از ظهر به ورزشگاه آمده بودند تصریح کرد: اصلا برنامه ای نیست. ساعت بازی ها متفاوت است و در ساعات هشت شب، سه بعد از ظهر، پنج و شش عصر بازی برگزار می کنند.

کاپیتان پرسولیس درباره تهدید شدن خود از سوی برخی هواداران تراکتورسازی در فضای مجازی گفت: با تمام وجود در این دیدار بازی می کنم و این حرف ها هم نیست. نمی توانید تماشاگران اصیل تراکتورسازی را با برخی تماشاگرنماها یکی کنید. افرادی که مرا در فضای مجازی تهدید می کنند تماشاگرنماهایی هستند که معلوم نیست از کجا آمده اند و فقط می خواهند جو را خراب کنند.

او درباره کتک کاری ماموران نیروی انتظامی در بازی امشب پرسپولیس و سپاهان گفت: تنها افرادی که در ورزشگاه غریب هستند همین ماموران نیروی انتظامی هستند که همه جوره کتک می خورند و حرف می شنوند. آقایان خیلی راحت برخی جاها نشسته اند و برنامه می چینند. هیچ فکری هم پشت برنامه شان نیست.‌برای آنها اهمیتی ندارد ماموران انتظامی کتک بخورند و بازیکنان چه وضعیتی داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد

محرومان و مصدومان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

سابقه دیدار های پرسپولیس و سپاهان؛ از آب‌های مسموم تا قهرمانی با امپراطور


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
میشه اعصابمونو خط خطی نکنی؟
آخرین اخبار