سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: احسان حدادی و بهنام شیری با کسب مدال طلا و نقره در مسابقات قهرمانی آسیا آبروداری کردند.  

غیاثی: حدادی و شیری در آسیا آبروداری کردند/ کنفدراسیون آسیا برای دوومیدانی ایران ارزش قائل استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی درباره اینکه سطح مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا چطور بود، اظهار کرد: همانطور که گفته بودم،   چون این مسابقات در قطر برگزار شد و بلا فاصله بعد از آن مسابقات دایموند لیگ است و چند ماه بعد قهرمانی جهانی انجام می‌شود به خاطر همین آسیایی‌ها با همه توان خود در  مسابقات آسیایی شرکت کردند و سطح این مسابقات بالا بود. عملکرد تیم ملی کشورمان هم در این دوره از مسابقات متوسط بود و می‌توانست بهتر از این باشد.

او ادامه داد: ما در این مسابقات از سوی ۲ دوومیدانی کار ۲ عنوان چهارمی آوردیم که آن‌ها شانس مدال صددرصد بودند، اما متاسفانه نتوانستند مدال کسب کنند. به طور مثال امیر مرادی رکورد ۳/۴۴ زد که خیلی عالی بود. همچنین  احسان حدادی و بهنام شیری با کسب مدال طلا و نقره توانستند آبروداری کنند و از نتایج راضی هستیم.  

غیاثی درباره کسب ۳ کرسی در کنفدراسیون دوومیدانی آسیا گفت: کنفدراسیون آسیا به ما منت گذاشت و ما را در سمت خود ابقا کرد. من در حدود ۸ سال است که در کمیته مربیان آسیا هستم و این بار هم انتخاب شدم بدون اینکه خودم اطلاع داشته باشم و محبت کردند. دکتر اردیبهشت توانست  دوباره در کمیته پزشکی آسیا ابقا شود و علاوه بر این هاشم صیامی توانست به مدت ۴ سال در کمیته صحرایی عضویت پیدا کند. کسب ۳ کرسی در آسیا بسیار عالی است و این نشان دهنده این است که برای دوومیدانی ایران ارزش قائل هستند.  


بیشتر بخوانید: 

بحرین بام آسیا را از چین ربود/ ایران در جایگاه یازدهم ایستاد

بازگشت تیم ملی دوومیدانی به ایران در غیاب حدادی

فیروزی: دو و میدانی کاران ما در حال و هوای نتایج دوره قبل قهرمانی آسیا بودند


انتهای پیام/  

اظهارات غیاثی درباره سطح مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار