مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به حوادث سیل اخیر و به دستور شهردار تغییرات رویکردی در این برنامه‌ها داده شد، بسیاری از برنامه‌ها لغو و تعداد برنامه‌ها به ۵۰ کاهش یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایمان حجتی مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برای ۱۷۵ برنامه و ۲۰۰۰ اجرا برنامه‌ریزی کرده بود که با توجه به حوادث سیل اخیر و به دستور شهردار تغییرات رویکردی در این برنامه‌ها داده شد، بسیاری از برنامه‌ها لغو و تعداد برنامه‌ها به ۵۰ کاهش یافت.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد: وضع زندگی مردم مناطق سیل‌زده مناسب نیست و درگیر مشکلات بعد از سیل هستند، از طرفی هدف هفته فرهنگی اصفهان معرفی میراث ناملموس این شهر و فرهنگ کمک به یکدیگر بزرگترین میراث ناملموس ایران و اصفهان است.

وی در تشریح یکی از برنامه‌های شهرداری در هفته فرهنگی اصفهان گفت: در راستای همدلی با مردم ایران از ۳۰ فروردین برنامه‌ای در ضلع شرقی ارگ جهان‌نما از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با کمک سازمان هلال‌احمر در حال برگزاری است که در آن کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای مناطق سیل‌زده جمع‌آوری و ارسال می‌گردد.

حجتی ادامه داد: نشست‌های کتاب‌شناسی فرهنگ عامه و نمایشگاه فرهنگ عامه در آینه کتاب توسط اداره کتابخانه‌ها از ۱۰-۳ اردیبهشت در کتابخانه مرکزی و نشست‌های تخصصی با موضوع فولکلور و نمایشگاه لباس زنان اصفهان در دوره‌های مختلف در عصارخانه شاهی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های ورزشی شهرداری از برگزاری جام زنده رود خبرداد و گفت: مسابقه دو نیمه ماراتن کشوری در حاشیه زاینده رود روز ۶ اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار و شرکت‌کنندگان فاصله پل خواجو تا پردیس هنر را طی خواهند کرد.

انتهای پیام/م

 

کاهش برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار