جانشین فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) گفت: امروز صدای شکستن استخوان استکبار به گوش می‌رسد و قدرت پوشالی آن‌ها برای همه آشکار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار سرتیپ پاسدار حمید اباذری، جانشین فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) در مراسم چهلمین روز شهادت پاسدار شهید حسین جوینده در مهدیه رشت گفت: راه شهدا اطاعت محض از، ولی فقیه است و تنها راه ادای دین ما به شهیدان پیروی از الگوهایشان است که انقلاب و اسلام ما را بیمه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا تربیت یافتگان مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) هستند افزود: شهدای ما با پیروی امام حسین (ع) در راه آزادگی و سر افرازی برای دفاع از دین خود و اجرای عدالت و امر به معروف در جامعه راه شهادت را بر زندگی دنیوی ترجیح دادند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با بیان اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی برای جهانیان به اثبات رسیده و باعث عصبانیت دشمنان شده، گفت: بدخواهان ملت ایران از روحیه شهادت طلبی ما وحشت دارند و بدانند که راه امام حسین (ع) توسط جوانان باغیرت ایران ادامه دارد.

شهید حسین جوینده مربی آموزش رزمندگان جبهه مقاومت بود که هنگام آموزش دادن به رزمندگان این جبهه به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/اص

سخنان جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین (ع) در مراسم شهید

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.