سرمربی استقلال خوزستان بیان کرد که امیدوارست تیمش روز به روز بهتر شود.

علوی: تیم ما هفته به هفته پیشرفت می‌کند/ امیدواریم خط حمله ما عملکرد خوب تری داشته باشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علوی، سرمربی استقلال خوزستان پس از تساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران بیان کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم دنبال کسب سه امتیاز بودند، اما متأسفانه هر تیمی یک امتیاز گرفت.

او افزود: تیم ما هفته به هفته پیشرفت می‌کند و شجاعت بازی کردن دارد و تیم نساجی هم خوب بود. بازی پایاپایی بود و با این حال یک امتیاز گرفتیم و خوشحال هستیم.  تیم ما به گونه‌ای بازی می‌کند که همه بازیکنان در حال مشارکت در دفاع و حمله هستند. سخت است که وقتی دفاع می‌کنید به یک‌باره حمله کنید.

علوی ادامه داد: متأسفانه تیم ما از نظر بدنی ضعیف بود، اما روز به روز بهتر می‌شود و امیدواریم خط حمله ما عملکرد خوب تری داشته باشد. من خط حمله را در تمام تیم می‌بینم و فقط از مهاجم انتظار ندارم. اعتقادم این است که هر کسی باید بهترین استفاده را از حداقل زمانی که به او می‌دهند، ببرد.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: تیم نساجی بازی دفاعی انجام داد و کمتر حمله کرد. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم و به سمت ضد فوتبال و فوتبال مستقیم نرویم. ما با انجام بازی، ۷۰ درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. نساجی تیم بزرگی است و نمی‌خواهم علیه این تیم صحبت کنم، اما آن‌ها عقب نشسته بودند. در پایان باید بگویم مربیگری را از مجید جلالی و سایر مربیان یاد گرفتم و تلاش می‌کنم تیم‌هایم فوتبال زیبا و جنگنده‌ای را ارائه دهند.


بیشتر بخوانید:

تقابل خودروسازان در تبریز/ پیکان درصدد انتقام/ استقلال به نساجی رسید

اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر اعلام شد

سازمان لیگ فوتبال ایران خواهان برگزاری دربی‌های خیریه شد


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی استقلال خوزستان پس از دیدار با نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار