مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: موانع پروازی باند دوم فرودگاه زاهدان به زودی برطرف خواهد شد تا ایمنی پرواز‌ها تامین و نشست و برخاست بر روی باند جدید به راحتی و بدون خطر انجام شود.

موانع پروازی باند دوم فرودگاه زاهدان به زودی رفع می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دربازدید از باند دوم فرودگاه زاهدان  از پروژه چند منظوره مجموعه ورزشی فرودگاه زاهدان، از نزدیک از روند ساخت این مجموعه بازدید کرد و خواستار تسریع در ساخت آن شد.

وی همچنین از برج مراقبت، اداره ارتباطات و ناوبری، مخابرات، امور مالی، اداری، موتورخانه برق اضطراری و تاسیسات مرکزی فرودگاه بین المللی زاهدان نیز بازدید و از نزدیک با پرسنل این واحد‌ها به گفتگو پرداخت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران در ادامه از اولین مرکز فرعی تجسس و نجات هوایی جنوب شرق کشور مستقر در فرودگاه بین المللی زاهدان بازدید کرد.

قول مساعد برای رفع موانع سطوح پروازی

امیرمکری در بازدید از باند دوم فرودگاه زاهدان از رفع مشکلات و موانع پروازی در این باند خبر داد و گفت: موانع پروازی حاشیه شرق فرودگاه بزودی برطرف خواهد شد تا ایمنی پرواز‌ها تامین و نشست و برخاست بر روی باند جدید به راحتی و بدون خطر انجام شود.

امیر مکری ظهر امروز و قبل از ترک فرودگاه زاهدان، در جمع کارکنان این فرودگاه زاهدان حاضر و به سوالات آنان در بخش‌های مختلف اداری، رفاهی و عملیاتی پاسخ داد.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: فرودگاه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.