مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: باید پروژه مطالعاتی ویژه‌ای درباره راهکار‌های عملی و اثرگذار اشتغال زایی برای معتادان بهبود یافته تعریف و برنامه یکپارچه و تخصصی تدوین و اجرا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، زهرا موسی پور مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان  در نشست کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، گفت: باید سازمان‌های مردم نهاد تجارب خود را به اشتراک بگذارند و از توان و ظرفیت یکدیگر برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده استفاده کنند.

وی بر ضرورت همکاری این سازمان‌ها با دفاتر تسهیل گری تاکید و اعلام کرد: آمادگی داریم در جلسه‌ای با حضور کارآفرینان و صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی، زمینه‌های اشتغال افراد بهبود یافته بررسی و در ازای به کارگیری این افراد در این واحدها، تسهیلات اشتغال آن‌ها به واحد‌های یادشده اعطا شود.

وی توسعه سازمان‌های مردم نهاد را باعث ارتباط بیشتر مردم با حاکمیت دانست و با تاکید بر توسعه این سازمان‌ها در جنوب و شرق استان، اظهار کرد: توسعه سازمان‌های مردم نهاد دستوری نیست و باید برخواسته از عزم مردم برای رفع آسیب‌های اجتماعی باشد وی همچنین رتبه بندی مراکز ترک اعتیاد را لازم خواند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز با بیان اینکه چرخه درمان اعتیاد کامل نیست، ابراز امیدواری کرد: این چرخه به شکلی کامل و اثرگذار اجرایی شود.

محمدرضا انارکی محمدی ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان را مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها عنوان و تصریح کرد: با حمایت از کالا‌های تولید داخل استان می‌توان زمینه افزایش فروش این کالا‌ها و نیز جذب بهبود یافتگان در این واحد‌های تولیدی را فراهم کرد.

انتهای پیام/ی

لزوم اشتراک گذاری تجارب سازمان‌های مردم نهاد

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۴۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
زندانی بهبود یافته و آزاد شده میشناسم که خودش محل کارگاه داشت و میخواست ده الی پانزده نفر زندانی دیگر را با ایجاد کارگاه سر کار بگذارد اما در آنروز حتی از یک ملیون تومان وام برای خرید دو دستگاه دست دوم نجاری به او دریغ شد یک بغل مدارک او از سازمانهای مختلف دست من است ب
آخرین اخبار