رئیس اداره منابع آب شهرستان دیواندره گفت: جهت حفاظت و صیانت از منابع آبی و حریم بستر رودخانه‌ها مجوزی برای برداشت مصالح رودخانه‌ای صادر نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس اداره منابع آب شهرستان دیواندره گفت: با توجه به عدم پتانسیل رودخانه‌ها و همچنین برداشت‌های قبلی در سنوات گذشته هیچگونه مجوزی مبنی بر برداشت شن و ماسه در کل رودخانه‌های سطح شهرستان دیواندره برای هیچ شخص حقیقی یا حقوقی اعم از کارگاه‌های دانه بندی و شهرداری صادر نشد.

محمد محمدی افزود: جهت حفاظت و صیانت از منابع آبی و حریم بستر رودخانه ها، برداشت‌های غیر مجاز با همکاری دادستانی این شهرستان در سال ۹۷ کاملا کنترل و متوقف گردید.

وی اظهار کرد: در جلسات شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مصوب گردید که در صورت نیاز به برداشت کارگاه‌های دانه بندی شن و ماسه در سال جاری، از معادن کوهی استفاده شود و مقرر گردیده برداشتی در بستر رودخانه‌ها همانند سال ۹۷ انجام نگیرد.

رئیس اداره منابع آب در پایان از همکاری و تلاش شبانه روزی دادستانیو پاسگاه‌های مناطق دیواندره و خمچنین اعضای شورای حفاظت از منمابع دیواندره بابت احساس مسئولیت در جهت جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ع

سال ۹۷ در دیواندره مجوزی برای برداشت مصالح رودخانه‌ای صادر نشد

برچسب ها: اشتغال ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.