مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نمایندگان و ارزیابان جمعیت هلال احمر قطر با هدف ارزیابی از خسارات سیل اخیر به خوزستان سفر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مجتبی طحان، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان بیان داشت: نمایندگان و ارزیابان جمعیت هلال احمر قطر با هدف ارزیابی از خسارات سیل اخیر به خوزستان و بازدید از مناطق سیل‌زده و ارزیابی از وسعت و برآورد خسارت‌ها در استان سفر کردند.

وی افزود: این ۴ نفر بازدید‌ها و ارزیابی میدانی برای استفاده از توان جمعیت هلال احمر کشور قطر در ایجاد بازتوانی در مناطق سیل‌زده و افراد آسیب‌دیده و تعیین اولویت‌ها برای اهدای کمک‌ها است و در حاشیه بازدید از اردوگاه‌های اسکان اضطراری ال‌هایی و تختی اهواز، تعدادی از بسته‌های اهدایی جمعیت هلال احمر قطر بین آسیب‌دیدگان توزیع شد.

طحان ادامه داد: گفتگو با مردم آسیب‌دیده ساکن در اردوگاه‌ها و مناطق سیل‌زده برای کسب اطلاعات دقیق از نیاز‌های مردم از برنامه‌های سفر دو روزه نمایندگان جمعیت هلال احمر قطر به استان خوزستان است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نشست با مدیران جمعیت هلال احمر خوزستان، بازدید از بیمارستان سلامت، بازدید از مناطق آسیب‌دیده و اردوگاه اسکان اضطراری شهر الهایی، دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بازدید از سالن شهدای کارگر و روند جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده و اردوگاه اسکان اضطراری تختی اهواز از جمله برنامه‌های روز نخست سفر دو روزه این هیأت قطری بوده است.

انتهای پیام/م

بازدید مسئولان از مناطق سیل زده خوزستان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.