سخنگوی شورای نگهبان گفت: يكى از جوايز براى برندگان رقابت علمى شبيه‌سازى شوراى نگهبان، همكاری در پژوهشكده شوراى نگهبان است.

برندگان رقابت علمى شبيه‌سازى شوراى نگهبان به همكاری با این شورا دعوت مى‌شوندعباسعلى كدخدايى سخنگوى شوراى نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری دور دوم رقابت علمى شبيه‌سازى شوراى نگهبان اظهار كرد: یکی از بخش های این مسابقات، آموزش براى افرادى است كه قصد دارند در حوزه حقوق اساسى و عمومى فعاليت كنند و بخش ديگر كشف استعدادها است، زيرا ما بايد محيط دستگاه ها و نهادها را براى حوزه جوانان آماده كنيم.

وى افزود: يكى از جوايز براى برندگان اين دوره از مسابقات، همكاری در پژوهشكده شوراى نگهبان است و اين مسابقات آماده سازى و تربيت اين نيروها را به دنبال دارد.

سخنگوى شوراى نگهبان ادامه داد: خوشبختانه ما در اين دوره علاقه مندى جوانان در حوزه هاى حقوق اساسى و عمومى را مشاهده كرديم كه شركت در اين مسابقات قطعا تجربه بسيار خوبى است.

كدخدايى در پايان با اشاره به عملكرد دانشجويان و داوران، خاطرنشان كرد: گروه ها با دقت و جديت بسيار بالا فعاليت خود را انجام دادند و خوشبختانه با توجه به محدوديت زمان، مطالعه و توضيح مناسبى را ارائه كردند، همچنين از هيئت داوران براى حضور و برسى هاى دقيقشان كمال تشكر را دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار