مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اردبیل با جدیت ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعان‌پور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل امروز در جلسه کمیسیون ماده پنج در اردبیل گفت: تمامی ساخت و سازها، باید پس از سپری کردن مراحل قانونی و بر مبنای اصول و ضوابط شهرسازی انجام گیرند تا شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرهای استان نباشیم.

وی از برخورد با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در استان خبر داد و گفت:  براساس هدفگذاری‌های انجام شده مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اردبیل با جدیت ادامه می‌یابد تا شاهد چنین ساخت و سازهایی در استان نبوده و از مشکلات و مسائل بعدی ناشی از این امر جلوژیری کنیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل بیان کرد: شهرداری‌ها نیز در کنار سایر نهادهای مرتبط، وظیفه سنگینی در زمینه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز دارند و می‌توانند با اتکا به قوانین، و نظارت دقیق، در کاهش تخلفات ساختمانی نقش بسزایی ایفا کنند.

کنعان‌پور با اشاره به تهیه طرح تفصیلی شهر اردبیل افزود: طرح تفصیلی شهر اردبیل از خواسته‌های به‌حق شهروندان اردبیلی است که امیدواریم با مساعدت شهردار اردبیل و کارشناسان امر، تا پایان امسال تکمیل شود تا بتوانیم شاهد نتایج مثبت و موثر آن در اردبیل باشیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل با تاکید بر اجرای کیفی پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازها در سطح استان تصریح کرد: توجه به این مهم باید در دستور کار بوده و عوامل نظارتی در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد اجرای کیفی ساخت و سازها در بخش‌های مختلف در استان باشیم.

انتهای پیام/ع

تهیه طرح تفضیلی شهر اردبیل

 

 

برچسب ها: شهرداری ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار