رئیس کمیته آموزش گفت: از مربیان می‌خواهیم تا با حضور در دوره‌های مختلف آموزشی تمام سعی خود را در به فراگیری علم به روز در فوتبال بکار گیرند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از فدراسیون فوتبال، کلاس مربیگری درجه B فوتبال ایران از امروز در شهرستان فردیس استان البرز در حالی آغاز می‌شود که میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش در مراسم افتتاحیه این دوره گفت: همانطور که بار‌ها اعلام کردم با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی قصد داریم تا روند رو به رشد و مناسبی را برای مربیان در نظر بگریم و با یکسان سازی بحث آموزش، از این پس شاهد عملکرد یکسان از مربیان در این بخش (آموزش) باشیم. همانطور که می‌دانید نحوه برگزاری کلاسها، نوع کلاس‌ها و افرادی که مدرک‌های مربیگری را می‌گیرند تغییر کرده است و این امر جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: کمیته آموزش تدوین برنامه‌های مختلف آموزشی فوتبال و فوتسال را در دستور کاری خود قرار داده تا با اجرای برنامه‌ها بتوانیم روند رو به رشدی را در بخش آموزشی شاهد باشیم.

ماجدی گفت: با توجه به حضور غفرانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، بیک وردی، رئیس هیات فوتبال استان البرز، فرمانداری و معاون فرمانداری فردیس در این دوره، بسیار خوشحالیم که مسئول استانی به بحث آموزش اهمیت بالایی می‌دهند و امیدوار هستیم که مربیان با حضور در دوره‌های مختلف آموزشی تمام سعی خود را در به فراگیری علم به روز در فوتبال بکار گیرند.

 

انتهای پیام/

 

برگزاری کلاس مربیگری درجه B فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار