سرمربی تیم ملی جوانان بانوان کشورمان گفت: پس از صعود تیم ملی جوانان به مرحله دوم، تمرینات آماده سازی خود را آغاز کردیم و به آمادگی نسبی خوبی رسیده ایم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از فدراسیون فوتبال، مسئول رسانه‌ای رقابت‌های جوانان بانوان آسیا در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم‌های حاضر در گروه B ضمن خوش آمدگویی، از آنان خواست تا در ابتدا صحبت‌های خود را در خصوص مسابقات بیان کنند.

کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی جوانان بانوان کشورمان ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی خوب ویتنام گفت: پس از صعود تیم ملی جوانان به مرحله دوم، تمرینات آماده سازی خود را آغاز کردیم و به آمادگی نسبی خوبی رسیده ایم. دو بار به روسیه رفتیم و با تیم‌های بلاروس، آذربایجان و روسیه بازی کردیم و توانستیم تجارب خوبی در این بازی‌ها بدست بیاوریم. خوشحالیم که در مقابل تیم‌هایی همچون کره جنوبی، ویتنام و لبنان بازی می‌کنیم. تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از این مرحله نیز صعود کنیم و امیدواریم که نتایج قابل قبولی را بدست آوریم. هدف همه ما صعود از گروهمان است.

وی در ادامه بیان کرد: دنیای فوتبال برای بانوان و همه کشور‌ها بسیار مهم است و باید پیشرفت کنیم. در همین راستا فدراسیون فوتبال ایران، کمیته فنی فوتبال بانوان را تشکیل داد. معتقدم باید خودمان را کم کم به تیم‌های مطرح آسیایی نزدیک کنیم و مانند تیم ملی فوتسال بانوان ایران که دو بار پی در پی قهرمان آسیا شد؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز در این زمینه رشد و پیشرفت کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در پایان افزود: ما باید تلاش و پشتکار بسیاری داشته باشیم و زحمت بکشیم تا بتوانیم موفق شویم. چون بدون زحمت و تلاش هیچ کاری امکان پذیر نیست و من تلاش می‌کنم این موارد را بازیکنانم آموزش بدهم. ما نگاهمان به آینده است.

 

انتهای پیام/

 

نشست خبری سرمربیان ایران و ویتنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.