اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مهاباد با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد با حضور فرماندار و اعضای شورای این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: پیشگیری می‌تواند راهکار اساسی در کاهش هزینه‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشد.

شجاعی در جلسه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهاباد اظهار داشت: پیشگیری می‌تواند ۶۰درصد از آمار بزه کاری و آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش دهد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد گفت:نهاد‌های مردم نهاد و انجمن‌ها از برکات و بازوان کمکی دولت و ارگان‌ها هستند که وظیفه داریم با همراهی ادارات شهرستان از آن‌ها در جهت تحقق کاهش آسیب‌های اجتماعی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه دهیاران نماینده دولت در روستا‌ها هستند افزود: دهیاران با استفاده از نیرو‌های متخصص و مشورت گرفتن در امور به کارگیری و کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی، می‌توانند از عوامل مهم به شمار روند.

سلیمان پاکزاد، بخشدار مرکزی مهاباد، با بیان اینکه در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی دوره‌های آموزشی، جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دهیاران برگزار نمودیم افزود: پایبندی فرهنگ روستایی یکی از عوامل کاهش‌های آسیب اجتماعی در بین جوانان روستایی است، ولی برای ارتقای سطح آگاهی آموزش و دوره‌های تخصصی می‌تواند عامل مهمی برای رشد فکری جوانان باشد.

در این جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد، بخشدار شهر خلیفان، نماینده نیروی انتظامی، رئیس شبکه بهداشت درمان و مسولین سمن‌ها هر کدام نقطه نظرات خود رابیان نمودند.

انتهای پیام/ج

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در مهاباد

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.