مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر سپرده‌های خود را نزد این صندوق به امانت گذاشته اند.

سپرده گذاری ۱۱۰ هزار نفر در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، غلامعلی عسگری، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از ۱۱۰ هزار مشتری حقیقی و حقوقی نزد این صندوق افتتاح حساب و سپرده گذاری کرده اند.

عسگری با بیان اینکه ۳۲ هزار نفر از این مشتریان در سال ۹۷ نزد این صندوق قرض الحسنه سپرده گذاری کرده اند، تاکید کرد: میزان سپرده‌های مشتریان در این صندوق بیش از ۲۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سپرده‌های خیران به منظور پرداخت وام قرض الحسنه در اختیار نیازمندان و مددجویان تحت حمایت قرار می‌گیرد.
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه تاکید کرد: سپرده گذاران هر زمانی که بخواهند می‌توانند سپرده‌های خود را از صندوق خارج یا این سپرده‌ها را افزایش دهند.

غلامعلی عسگری عنوان کرد: شش هزار و ۷۰۰ فقره وام قرض الحسنه اشتغال، کارگشایی و مسکن با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد تومان از منابع این صندوق و سپرده‌های خیران نیک اندیش به خانواده‌های نیازمند در سال گذشته پرداخت شده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

بیش از ۱۱۰ هزار مشتری در  صندوق سپرده گذاری کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.