رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری با اشاره به درگیری اخیر میان نظامیان این کشور و مکزیک، از اعزام نیرو‌های نظامی به مرز‌های جنوبی کشورش خبر داد.

ترامپ از اعزام نظامیان مسلح آمریکایی به مرز مکزیک خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود از اعزام نظامیان مسلح این کشور به مرز‌های جنوبی با مکزیک خبر داد.

رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت: نظامیان مکزیکی اخیرا به روی نظامیان گارد ملی ما اسلحه کشیدند که احتمالاً نوعی تاکتیک منحرف کننده برای قاچاقچیان مواد مخدر در مرز‌ها بوده است. بهتر است که این اتفاق دوباره تکرار نشود! ما اکنون سربازان مسلح به مرز‌ها می‌فرستیم. اقدامات مکزیک در زمینه بازداشت و بازگرداندن (مهاجران غیرقانونی) کافی نیست!

اظهارات ترامپ پس از آن صورت گرفت که در ۱۳ آوریل ۲ نظامی آمریکا در زمان عملیات تجسسی از سوی نیرو‌های مکزیک مورد بازجویی قرار گرفتند. مقامات نظامی آمریکا می‌گویند این دو نظامی در خاک این کشور بوده اند، اما نیرو‌های مکزیک فکر کردند که آن‌ها وارد خاک کشورشان شده اند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در توئیت دیگری به تلاش یک کاروان ۲۰ هزار نفری برای ورود به این کشور اشاره کرد. ترامپ در این پیام آورد: کاروان بسیاری بزرگی (از مهاجران غیرقانونی) که تعدادشان بیش از بیست هزار نفر است، عبور از مرز مکزیک را آغاز کرده است. تعداد آن‌ها توسط مکزیک کاهش یافته است، با این حال این کاروان هنوز (به سوی آمریکا) می‌آید. مکزیک باید افراد باقی مانده را بازداشت کند و گرنه ما مجبور خواهیم شد آن بخش از مرز‌ها را بسته و از ارتش کمک بگیریم. قاچاقچیان انسان و باند‌های (مواد مخدر) مسلح هستند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار