معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: در مجموع بیش از ۶ میلیون غذای گرم در میان مردم استان‌های سیل زده توزیع شده است.

یوسف افضلی معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین اقدامات موکب‌های اربعین در مناطق سیل زده اظهار کرد: به دلیل مساعدتر شدن شرایط در استان‌های سیل زده، نیازها نیز کمتر شده است و در حال حاضر در استان لرستان ۲۰، خورستان ۵۴ و گلستان یک موکب وجود دارد.

وی با بیان اینکه نیاز به غذای گرم نیز کمتر شده است، بیان کرد: تا به امروز در مجموع ۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۸۳۳ پرس غذای گرم در میان مردم مناطق سیل زده توزیع شده است.

معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: شرایط در استان‌های سیل زده عادی شده است و موکب‌ها تا هر لحظه‌ای که نیاز باشد در مناطق سیل زده حضور خواهند داشت.

افضلی با اشاره به حضور موکب‌های فنی برای ارائه خدمات فنی در مناطق سیل زده گفت: تا کنون حدود ۲۴ هزار قالی در استان لرستان توسط این موکب‌ها شسته شده و همچنین اقدامات لازم برای خروج گل و لای از منازل مردم و تعمیرات لوازم خانگی آن‌ها توسط نیرو‌ها نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عتبات عالیات ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار