مربیان و کارشناسان اداره کل کانون فارس با هدف خدمت‌رسانی به کودکان مناطق سیل زده به خوزستان می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: مربیان و کارشناسان کانون فارس در قالب ۳ گروه با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان به ارائه فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌پردازند.

وی افزود: با توجه به آسیب‌های روحی و روانی که ممکن است در این بحران‌ها به کودکان ونوجوانان وارد شود، لازم است تا افراد آشنا با امور کودکان، ضمن حضور در این مناطق در زمینه‌های مختلف، به آنان کمک کنند؛ در همین راستا کارکنان کانون فارس نیز در قالب پیک‌های امید به به این مناطق سفر می‌کنند.

به گفته افتخاری، پیک امید کانون فارس اردیبهشت ماه در مناطق زلزله زده حضور دارند و طرح پیک امید با هدف خدمت‌رسانی به کودکان مناطق کم‌برخوردار کشور و با حضور داوطلبانه و جهادی مربیان و متخصصان حوزه کودک و نوجوان از سال ۹۷ آغاز شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس تصریح کرد: از ابتدای امسال با توجه به وضعیت سیل در استان‌های مختلف کشور، کاروان پیک امید فعالیت خود را از نخستین روز‌های سال آغاز کرد و در حال حاضر هم مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور، در تمامی استان‌های سیل‌زده در حال خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان هستند.
انتهای پیام/م

پیک امید کانون پرورش فکری فارس در راه خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار